Kolodvorska ulica 3/a
6215 Divača
Na podlagi 58. člena Zakona o javnih uslužbencih (Uradni list RS, št. 63/07 – uradno prečiščeno besedilo, 65/08, 69/08 – ZTFI-A, 69/08 – Zzavar-E, 40/12 – ZUJF, 158/20 – ZintPK-C, 203/20 – ZIUPOPDVE, 202/21 – odl. US in 3/22 – ZDeb) Občina Divača, Občina Hrpelje – Kozina, Občina Komen in Občina Sežana, objavljajo javni natečaj za zasedbo prostega položajnega uradniškega delovnega mesta
INŠPEKTOR – VODJA MEDOBČINSKEGA INŠPEKTORATA IN REDARSTVA v organu skupne občinske uprave Občin Divača, Hrpelje – Kozina, Komen in Sežana – Medobčinski inšpektorat in redarstvo
Kandidati, ki se bodo prijavili na prosto delovno mesto, morajo poleg splošnih pogojev, ki jih urejajo predpisi s področja delovnega prava, izpolnjevati naslednje pogoje:
• najmanj visokošolsko strokovno izobraževanje (prejšnje)/visokošolska strokovna izobrazba (prejšnja) ali najmanj visokošolsko strokovno izobraževanje (prva bolonjska stopnja)/visokošolska strokovna izobrazba (prva bolonjska stopnja) ali najmanj visokošolsko univerzitetno izobraževanje (prva bolonjska stopnja)/visokošolska univerzitetna izobrazba (prva bolonjska stopnja);
• najmanj 6 let delovnih izkušenj;
• znanje uradnega jezika;
• državljanstvo Republike Slovenije;
• vozniški izpit B kategorije;
• strokovni izpit za inšpektorja;
• ne smejo biti pravnomočno obsojeni zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in ne smejo biti obsojeni na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev;
• zoper njih ne sme biti vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti.
Kot delovne izkušnje se šteje delovna doba na delovnem mestu, za katero se zahteva ista stopnja izobrazbe in čas pripravništva v isti stopnji izobrazbe, ne glede na to, ali je bilo delovno razmerje sklenjeno oziroma pripravništvo opravljeno pri istem ali pri drugem delodajalcu. Za delovne izkušnje se štejejo tudi delovne izkušnje, ki jih je javni uslužbenec pridobil z opravljanjem del na delovnem mestu, za katero se zahteva za eno stopnjo nižja izobrazba, razen pripravništva v eno stopnjo nižji izobrazbi, v skladu z določili 13. točke 6. člena Zakona o javnih uslužbencih (Uradni list RS, št. 63/07 – uradno prečiščeno besedilo s spremembami in dopolnitvami) in tretjega odstavka 54. člena Uredbe o notranji organizaciji, sistemizaciji, delovnih mestih in nazivih v organih javne uprave in pravosodnih organih (Uradni list RS, št. 58/03 z nadaljnjimi spremembami in dopolnitvami).
Kot delovne izkušnje se upošteva tudi delo na enaki stopnji zahtevnosti, kot je delovno mesto, za katero oseba kandidira. Delovne izkušnje se dokazujejo z verodostojnimi listinami, iz katerih sta razvidna čas opravljanja dela in stopnja izobrazbe.
Delovno področje:
– predstavljanje in zastopanje medobčinskega inšpektorata in redarstva,
– organiziranje opravljanja nalog Medobčinskega inšpektorata in redarstva,
– skrb za redno, pravočasno, strokovno in učinkovito delo medobčinskega inšpektorata in redarstva,
– skrb za izdelavo in realizacijo letnega programa dela,
– določanje mesečnega razporeda dela in tedenskega razporeda dela za posamezno občino ustanoviteljico,
– opravljanje inšpekcijskega nadzorstva,
– vodenje postopkov in izrekanje ukrepov v skladu z zakonom o inšpekcijskem nadzoru, zakonom o splošnem upravnem postopku in drugimi predpisi,
– vodenje postopkov in izvajanje ukrepov v skladu z zakonom o prekrških,
– vlaganje kazenskih ovadb za kazniva dejanja,
– samostojno oblikovanje poročil o stanju na področju dela inšpekcijskega organa,
– vodenje predpisanih in internih evidenc s področja nadzora inšpekcijskega organa,
– nudenje pravne in strokovne pomoči,
– opravljanje drugih nalog ter nalog po navodilu županov občin ustanoviteljic.
Pri izbranem kandidatu se bo preverjalo ali ima opravljen strokovni izpit za inšpektorja. V nasprotnem primeru bo moral izbrani kandidat navedeni izpit, na katerega ga bo napotil predstojnik v skladu z 12. členom Zakona o inšpekcijskem nadzoru (Uradni list RS, št. 43/07 – uradno prečiščeno besedilo in 40/14), opraviti najkasneje v šestih mesecih od dneva imenovanja za inšpektorja.
Prijava mora vsebovati:
1. izjavo o izpolnjevanju pogoja glede zahtevane izobrazbe, iz katere mora biti razvidna stopnja in smer izobrazbe ter leto in ustanova, na kateri je bila izobrazba pridobljena,
2. izjava o dosedanjih zaposlitvah, iz katere je razvidno izpolnjevanje pogoja glede zahtevanih delovnih izkušenj. V izjavi kandidat navede datum (dan, mesec, leto) sklenitve in datum prekinitve delovnega razmerja pri posameznem delodajalcu ter kratko opiše delo; (z navedbo stopnje zahtevnosti del in nalog), ki ga je opravljal pri tem delodajalcu (npr. ali gre za V., VI., VII. stopnjo zahtevnosti),
3. izjavo o opravljenem strokovnem izpitu za inšpektorja,
4. izjavo o opravljenem vozniškem izpitu B kategorije,
5. izjavo kandidata, da:
• je državljan Republike Slovenije,
• ni bil pravnomočno obsojen zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in da ni bil obsojen na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev,
• zoper njega ni bila vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti,
6. izjavo, da za namen tega natečajnega postopka dovoljuje Občini Sežana pridobitev podatkov iz 5. točke iz uradne evidence.
Obrazec za prijavo je obvezna sestavina prijavne vloge posameznega kandidata. Potrebno je natančno izpolniti vsako rubriko. Oblike obrazca ni dovoljeno spreminjati, lahko pa se po potrebi razširi. Prijavnemu obrazcu je lahko priložen tudi kratek življenjepis, kjer kandidat poleg formalne izobrazbe navede tudi druga znanja in veščine, ki jih je pridobil.
Izbrani kandidat bo delo na položajnem uradniškem delovnem mestu Inšpektor – vodja Medobčinskega inšpektorata in redarstva opravljal v nazivu inšpektor I. Z izbranim kandidatom bo sklenjeno delovno razmerje za nedoločen čas s polnim delovnim časom, s šestmesečnim poskusnim delom. Izbrani kandidat bo delo opravljal v prostorih Medobčinskega inšpektorata in redarstva, Partizanska cesta 4, 6210 Sežana in na terenu na območju občin Divača, Hrpelje – Kozina, Komen in Sežana.
V izbirnem postopku se bo strokovna usposobljenost kandidatov presojala na podlagi navedb v prijavi, priloženih pisnih izjav in drugih dokazil, na podlagi razgovora s kandidati oziroma s pomočjo morebitnih drugih metod preverjanja strokovne usposobljenosti kandidatov, ki jih določi imenovana natečajna komisija.
V skladu z 61. a členom Zakona o javnih uslužbencih, se v izbirni postopek ne bodo uvrstili kandidati, ki ne izpolnjujejo natečajnih pogojev.
Kandidat vloži prijavo v pisni obliki, ki jo pošlje v zaprti ovojnici z označbo: »za javni natečaj za prosto položajno uradniško delovno mesto »Inšpektor – vodja Medobčinskega inšpektorata in redarstva« na naslov: Občina Sežana, Partizanska cesta 4, 6210 Sežana, in sicer v roku 10 dni po objavi na spletni strani Občine Sežana in na Zavodu RS za zaposlovanje. Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov: obcina@sezana.si, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.
Kandidati bodo o izbiri pisno obveščeni najkasneje v tridesetih dneh po zaključenem postopku izbire.
Informacije o izvedbi javnega natečaja daje Katja Marušič, tel. številka 05 731 01 11, informacije o delovnem področju pa Martin Sušelj, tel. številka 05 731 01 45 ali 05 731 01 41).
V besedilu natečaja uporabljeni izrazi, zapisani v moški slovnični obliki, so uporabljeni kot nevtralni za ženske in moške.
Številka: 110-8/2025-2
Sežana, 11. 4. 2025
Občina Sežana
Objava na spletni strani Občine Sežana in na Zavodu RS za zaposlovanje dne 11. 4. 2025,
rok za prijavo 10 dni.