Kolodvorska ulica 3/a
6215 Divača
Na podlagi Pravilnika o spodbujanju zaposlovanja v občini Divača v obdobju 2014-2020 (Uradno glasilo slovenskih občin št. 18/14 in 29/15), Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna RS (Uradni list RS, št. 50/07, 61/08, ZIPRS1011, 3/13 in 81/16), določil Odloka o proračunu Občine Divača za leto 2021 (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 7/2021), Zakona o spremljanju državnih pomoči (Uradni list RS, št. 37/04) in odločitve Komisije za izpeljavo postopka javnega razpisa za sofinanciranje ukrepov spodbujanja zaposlovanja v občini Divača za leto 2021, Občina Divača objavlja
JAVNI RAZPIS za sofinanciranje ukrepov spodbujanja zaposlovanja v občini Divača za leto 2021Občina Divača, Kolodvorska ulica 3a, 6215 Divača.
2. PREDMET JAVNEGA RAZPISAPredmet javnega razpisa je dodelitev proračunskih sredstev za sofinanciranje ukrepov spodbujanja zaposlovanja v občini Divača, in sicer:
UKREP 2
Za ukrep spodbujanja novih zaposlitev so upravičenci gospodarske družbe v skladu z zakonom, ki ureja gospodarske družbe, zadruge ter samostojni podjetniki posamezniki, ki:
Do pomoči po pravilu »de minimis« niso upravičeni:
prejemniki iz sektorjev ribištva in ribogojstva, prejemniki za primarno kmetijsko pridelavo, prejemniki iz dejavnosti tovornega prometa za nabavo vozil za cestni prevoz.
Pomoči ne bodo pogojene s prednostjo rabe domačega blaga pred rabo uvoženega.
UKREP 3
Za ukrep spodbujanja samozaposlitev so upravičenci brezposelne osebe, ki:
Za UKREP 2 - spodbujanje novih zaposlitev:
Za UKREP 3 – spodbujanje samozaposlitev:
Skupna višina razpisanih sredstev za leto 2021, ki je na razpolago na proračunski postavki 10039001 – Povečanje zaposljivosti (10000200 - Subvencioniranje delovnih mest – tekoče leto) znaša 11.300,00 EUR, od tega za:
Sredstva se lahko prerazporedijo med posameznimi ukrepi glede na število upravičencev in višino zahtevanih sredstev ter razpoložljivih sredstev.
6. VIŠINA FINANČNE POMOČI IN UPRAVIČENI STROŠKI SOFINANCIRANJAFinančne pomoči na podlagi tega pravilnika se dodeljujejo skladno z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013 z dne 18.12.2013 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije po pomoči »de minimis« (OJ L352/2013).
Višina »de minimis« pomoči, dodeljena enotnemu podjetju ne sme presegati 200.000 EUR v obdobju zadnjih treh proračunskih let, ne glede na obliko in namen pomoči. V primeru podjetij, ki delujejo v komercialnem tovornem prevozu pa znaša zgornja dovoljena meja pomoči 100.000 EUR, v obdobju zadnjih treh proračunskih let, ne glede na obliko ali namen pomoči.
Enotno podjetje" pomeni vsa podjetja, ki so med seboj najmanj v enem od naslednjih razmerij:
Podjetja, ki so v katerem koli razmerju iz zgornjih točk tega odstavka preko enega ali več drugih podjetij, prav tako velja za enotno podjetje.
Če je prejemnik za iste upravičene stroške prejel ali namerava prejeti tudi drugo državno pomoč, skupni znesek prejete pomoči ne sme preseči dovoljenih intenzivnosti državnih pomoči.
Prejemnika se pisno obvesti, da je pomoč dodeljena po pravilu »de minimis«.
Vlagatelj mora ob prijavi na javni razpis predložiti izjavo o:
Vlagatelj mora ob prijavi na javni razpis predložiti tudi seznam podjetij s katerimi je lastniško povezan.
Upravičeni stroški sofinanciranja za UKREP 2 – spodbujanje novih zaposlitev so stroški za kritje dela stroškov plač.
Za UKREP 3 – spodbujanje samozaposlitev pa so upravičeni stroški sofinanciranja stroški za realizacijo samozaposlitve, ki so stroški povezani z izvajanjem dejavnosti in sicer: kritje obveznih prispevkov za socialno varnost, računovodskih storitev, nakup obratovalnih sredstev, svetovalne storitve in druge materialne stroške in storitve.
Višina sredstev sofinanciranja znaša:
Sredstva se dodelijo v enkratnem znesku.
Možna je prerazporeditev sredstev med ukrepoma, v kolikor bi na posameznem ukrepu ostala sredstva, na drugem ukrepu pa bi primanjkovala sredstva (odvisno od števila prispelih vlog za posamezen ukrep).
Za kritje upravičenih stroškov mora upravičenec v roku 20- dni od podpisa pogodbe predložiti naslednjo dokumentacijo za izplačilo:
za UKREP 2 – ukrep novih zaposlitev:
za UKREP 3 - ukrep spodbujanja samozaposlitve:
Za UKREP 2 – spodbujanje novih zaposlitev:
Za UKREP 3 - spodbujanje samozaposlitev:
Sredstva bodo prejeli tisti upravičenci, ki bodo na podlagi meril pridobili najvišje število točk oz. do porabe razpisanih sredstev. Merila za posamezne ukrepe se nahajajo v razpisni dokumentaciji, ki je objavljena na spletni strani občine Divača na naslovu www.divaca.si.
ROK za predložitev vlog je do petka 17. 09. 2021.
8. NAČIN PRIJAVEVlagatelji se prijavijo na javni razpis s pomočjo obrazca "Vloga na javni razpis za sofinanciranje ukrepov spodbujanja zaposlovanja v občini Divača za leto 2021". Vloga mora biti čitljiva, na ustreznih mestih podpisana ter žigosana in mora vsebovati vse obvezne priloge, dokazila in podatke, določene v razpisni dokumentaciji.
Razpisno dokumentacijo, ki vsebuje: javni razpis, obrazec za prijavo na razpis, izjave in vzorec pogodbe se dvigne v sprejemni pisarni. Razpis in obrazci so dosegljivi tudi preko internetne strani Občine Divača: http://www.divaca.si.
Vloge z vsemi zahtevanimi prilogami pošljejo vlagatelji v zaprti kuverti na naslov:
Občina Divača, Kolodvorska ulica 3a, 6215 Divača.
Na prednji strani kuverte mora biti na vidnem mestu napis:
NE ODPIRAJ, VLOGA NA JAVNI RAZPIS SPODBUJANJE ZAPOSLOVANJA V OBČINI DIVAČA ZA LETO 2021 – SAMOZAPOSLITEV (če gre za samozaposlitev)
oz.
NE ODPIRAJ, VLOGA NA JAVNI RAZPIS SPODBUJANJE ZAPOSLOVANJA V OBČINI DIVAČA ZA LETO 2021 – NOVA ZAPOSLITEV (če gre za zaposlitev brezposelne osebe)
Na hrbtni strani kuverte mora biti označen naziv in polni naslov vlagatelja. Kot pravočasne vloge se štejejo vloge oddane do vključno zadnjega dne roka za predložitev vlog osebno v sprejemni pisarni v poslovnem času ali oddane priporočeno po pošti. V primeru, da vlagatelj pošilja več vlog za več ukrepov, mora biti vsaka vloga v svoji kuverti.
9. ODPIRANJE IN OCENJEVANJE VLOGOddaja vloge pomeni, da se vlagatelj strinja z vsemi pogoji in kriteriji razpisa. Komisija, imenovana s sklepom župana se bo predvidoma sestala v roku 8 dni od poteka roka za predložitev vlog na razpis.
Odpiranje vlog ni javno.
Odpirajo se samo v roku dostavljene, pravilno izpolnjene in označene kuverte, ki vsebujejo vloge. Prepozno prispele vloge komisija ne bo obravnavala in bodo neodprte vrnjene pošiljatelju.
V primeru formalno nepopolne vloge komisija v 8 dneh od odpiranja vloge pozove vlagatelja, da v roku 8 dni od prejetega poziva dopolni vlogo. Komisija lahko zaradi pojasnitve oziroma preveritve v vlogi navedenih podatkov od vlagatelja zahteva tudi dostavo druge dokumentacije, ki v tem razpisu ni zahtevana. Vloge, ki v postavljenem roku ne bodo dopolnjene, bodo s sklepom zavržene.
Za nepopolno se šteje vloga, ki ne vsebuje vseh obveznih sestavin, zahtevanih z razpisno dokumentacijo.
Strokovna komisija bo opravila pregled popolnih vlog ter preverila izpolnjevanje pogojev. Po preveritvi izpolnjevanja pogojev bo pripravila predlog prejemnikov in ne-prejemnikov finančnih pomoči in razdelitev razpisanih sredstev ter ga skupaj z zapisnikom predložila direktorju občinske uprave oziroma osebi, ki je od predstojnika pooblaščena za sprejetje odločitve o dodelitvi sredstev.
Vlagatelji bodo obveščeni o izidu javnega razpisa najkasneje v roku 30-tih dni od dneva odpiranja vlog.
10. IZBOR IN VIŠINA SREDSTEVUpravičencem bo posredovan sklep in poziv k podpisu pogodbe.
Zoper sklep o dodelitvi oziroma ne-dodelitvi je možna pritožba v roku 8 dni po prejemu sklepa. Vložena pritožba ne zadrži podpisa pogodb z ostalimi izbranimi upravičenci. Predmet pritožbe ne morejo biti postavljena merila za ocenjevanje vlog. O pritožbi odloča župan. Z izbranimi upravičenci bodo sklenjene pogodbe o sofinanciranju.
Dodatne informacije v zvezi z razpisom dobijo vlagatelji na Občinski upravi Občine Divača, Kolodvorska ulica 3a, 6215 Divača, kontaktna oseba je Nataša Macarol, tel. št. 05 73 10 938.
Županja Občine Divača
Alenka Štrucl Dovgan
Javni razpis (Objavljen v Uradnem listu RS št. 31/21, dne 5.3.2021)